Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.02.2007 19:39 - Почна се!
Автор: themusicidol Категория: Музика   
Прочетен: 1816 Коментари: 6 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Копелета,мислите си,че Евровизия на държавната телевизия е кошмар?Мореее,дръжте са,дръжте са ви казвам здраво!

Щото Music Idol почна и не си спомням докога ще продължи трагичното риалити  шоу с рейтинг на одобрение сред блогерите даже и под Евровизия.

Знаем,че държавната телевизия може без да се напъва да продуцира скапано шоу.При  частните медии не е така,трябват титанически усилия за да се скапе тотално едно шоу.
Но Битиви успяха като
1.Хвърлиха много пари.
2.Сложиха за водещи две мазни и глупави джуджета,едното очилатко.
3.Ако се чудите музикални фенове какво е корупция,горното е най-фрапантният пример за корупция.
2.В комисията двама от   специалистите вече си оскубаха косите от яд,че се захванаха с шоуто.





Гласувай:
0



1. sulla - Благодаря, че повдигаш темата
28.02.2007 20:25
Благодаря, че повдигаш темата, защото снощи за малко да я повдигна аз. Реших да го гледам, за да съм информиран и след като много ми заприлича на певческия проект на Нова телевизия, видях, че си имат и "тризначки". Тъкмо ги окайвах, че само циганина не са изпунтирали от конкуренцията - появи се и циганин. Но пък такъв простак като Слави Трифонов в Нова телевизия няма!
цитирай
2. анонимен - Toa paaaa
28.02.2007 20:56
sme6ko, i dvete sa POMIQ!
цитирай
3. анонимен - Да не са ти казали, че не можеш да пееш?
01.03.2007 01:03
Много харесах първите серии на Music Idol, а в разговори с колеги и приятели останах с впечатлението, че не съм единствен.
Така, че не мога да си представя колко голям естет трябва да си, че да не можеш да оцениш достойнствата на предаването.

В поста ти ми правят впечатление следните неща:
1. Евровизия не е реалити шоу ... Така де - терминологична забележка, ама дразнещо...
2. Да определяш 2 поста, като включвам и мнението на онази нихилистка (zilka - женски род?) според мен не определя какъвто и да е било рейтинг.
3. По отношение на заглавието ми: "вътрешната" информация, която имаш и най-вече твърденията за корупция за мен са силно вероятен сигнал, че си от онази група хора, дето или не могат да пеят или са побъркани или имат някакъв друг проблем, та не са ги изпратили по живо, по здраво ...така де 8000 човека са се явили ...вероятно е!

...А и в кръга на шегата: ами той нито Дони, нито Слави Трифонов имат коси...така че остава да са си ги оскубали Глория и Йорданка Христова ? Хаха

И вече сериозно: От средата на 2005 година насам блогването започна да губи блясъка си. Качеството значително спадна за сметка на количеството.... Но ти вероятно, като елитарен тип, който не си пада по телевизионни скапани шоута би трябвало да го знаеш... Така е то - всичко, което харесват масите е ниска проба.... впрочем включително и такива блогове, като твоя ... (не че го харесват масите ... харесваш си го само ти вероятно, но пък всеки човек си харесва неговия блог ...а това вече може да му се каже "положителен рейтинг на одобрение") хаха
цитирай
4. teoha - По-скучно и лигаво
01.03.2007 06:37
предаване отдавна не бях гледала.За пореден път се убеждавам,че Слави Трифонов от доста време не става за гледане.Язък за талантите,дето са се явили!
цитирай
5. анонимен - .
01.03.2007 12:28
към анонимния с мнение #2

М-да, и на мен ми направи впечатление фактът, който си споменал като точка втора. ;-)
Май сме свидетели на класиката "виждам само онези мнения, които ми изнасят". ;-)

Мисля, че авторката (или авторът) на горното писание, както и zilka просто са седнали с нагласата да не го харесат. Да търсят кусурите. Каквото търсиш, ще го намериш, разбира се. Като междувременно ще пренебрегнеш всичко останало обаче.
Май просто не би трябвало да обръщаме толкова голямо внимание на гледащите почти всичко по телевизията в състояние на постоянен запек.
цитирай
6. анонимен - мен ме издразни славчо
01.03.2007 18:31
направо си е повярвал.то може то бива ама пък чак така да сриваш надеждите на хората.не мисля че всички пяха супер,но слави също не може да пее ама го търпим доста години нали.а пък за глорето направо не ми се говори.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: themusicidol
Категория: Музика
Прочетен: 128791
Постинги: 5
Коментари: 141
Гласове: 122
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930